dissabte, 13 de maig del 2006

I say a little prayer

la dionne warwick em persegueix i jo la persegueixo a ella des de q l'altre dia em vaig comprar una entrada x anar-la a veure als Jardins de Cap Roig.
'
ahir li vaig dir a una amiga de valència q aniria a veure-la i per primera vegada algú em va dir: "ala! jo tmb vull nar-hi!!!" i és q no només sap qui és la dionne (de la gent q li he dit, és la segona persona q sap qui és) si no q, a més a més, li agrada i precisament en aquell moment n'estava escoltant una cançó "I'll never fall in love again".
'
acabo de sortir del llit dps d'una estona de fer-hi el ronso mentre escoltava la radio i curiosament han posat la dionne, aquesta vegada cantant "walk on by".
'
bon dia a tothom.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia per a tu també!!!
Mil gracietes per escriurem a l´espai nou!!! m´ha fet molta il.lu!!!, ey i clar que la conec si jo vaig crèixer quasi escoltant "I say I little player", mentres ma mare refunfunyava i alsava la sella diguent..."aquesta xiqueta soles fa que sentir musica en anglés en lo nana que és!!"....
The moment I wake up
Before I put on my make up (make uppp)
I say a little prayer for youuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

ja de Pas fique tota la lletra jajaj....

(l´acave de buscar que de bon de mati no me furula tant el cervellet jaja, la primera estrofa encara... mil bessets teta!!)

The moment I wake up
Before I put on my make up
I say a little prayer for you
While combling my hair now
And wondering what dress to wear now
I say a little prayer for you
Forever and ever
You'll stay in my heart and I will love you
Forever and ever
We never will part
Oh how I'll love you
Together, together
That's how it will be
To live without you
Would only mean heartbreak for me
I run for the bus dear
While riding it I think of us dear
I say a little prayer for you
At work I just take time
And all through my coffee break time
I say a little prayer for you
Forever and ever
You'll stay in my heart and I will love you
Forever and ever
We never will part
Oh how I'll love you
Together, together
That's how it will be
To live without you
Would only mean heartbreak for me
I say a little prayer for you
I say a little prayer for you
Forever and ever
You'll stay in my heart and I will love you
Forever and ever
We never will part
Oh how I'll love you
Together, together
That's how it will be
To live without you
Would only mean heartbreak for me
My darling believe me
For me there's no one
But you
Please love me too
Please love me too